Cloth Diapers & Parenting Community - DiaperSwappers.com

Cloth Diapers & Parenting Community - DiaperSwappers.com (http://www.diaperswappers.com/forum/index.php)
-   Due In July (http://www.diaperswappers.com/forum/forumdisplay.php?f=142)
-   -   Heres how i told the hubs!lol (http://www.diaperswappers.com/forum/showthread.php?t=1456399)

justjess 10-22-2012 03:57 PM

Heres how i told the hubs!lol
 
He's been gone Sooooo much and was supposed to be home early on Sunday but ended up getting home super late and leaving before anyone was up so I didn't get a chance to do the things I wanted and I couldn't just wait around for him to be home because who knows when that'll happen. Soooooooo I sent him this
http://i52.photobucket.com/albums/g4...5948560B50.jpg
Needless to say even with the caption he still thought I was joking!lol he asked a million times if I was serious and was beaming from ear to ear when he popped in for lunch(he told the guys he works with and they were nice to let him come home for a bit)! Now we are gonna think of a fabulous fun way to tell y boys who have been begging for another sibling for a few months now!

Lexy 10-22-2012 08:57 PM

Re: Heres how i told the hubs!lol
 
Awww that's awesome!!!! Glad your hubs was stoked! That's sweet. Do y'all plan on more after this one?

MacMomma 10-22-2012 09:42 PM

Aww I love that you said he was beaming. That's so sweet.

carlycurry 10-23-2012 06:38 AM

Re: Heres how i told the hubs!lol
 
Very cute :)

justjess 10-24-2012 01:04 PM

Quote:

Originally Posted by Lexy
Awww that's awesome!!!! Glad your hubs was stoked! That's sweet. Do y'all plan on more after this one?

I once swore I'd be done at 30! Lol well, I'll be 30 in December and honestly I'd have more but since I've been married 10yrs and barely seen my husband for even half of that we are thinking this is most likely our last. Haven't decided on anything permanent but just discussing it as of now. Anything can happen but our life with hubs in the army has been crazy and doesn't look as though it'll be letting up anytime soon. God knows....we will see:)


All times are GMT -6. The time now is 04:05 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
vB.Sponsors