Reply Hey Mom! Learn more about the Gerber Life Insurance Grow-Up Plan!
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-21-2012, 12:09 PM   #11
burnsis's Avatar
burnsis
Registered Users
seller
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 8,651
My Mood:
Re: Wanna help us with names? :)

I like Holland and Eden. I'd probably go with Holland because it is more unique

Advertisement

__________________

His body, his choice.
burnsis is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 12:41 PM   #12
joeslittlewoman's Avatar
joeslittlewoman
Registered Users
seller
 
Join Date: Feb 2011
Location: Oklahoma
Posts: 3,925
Eden was on our list if we ever had two daughters <3. I also like Quinn.
__________________
Wife to Joe. Proud, tired mommy to Captain Destructive (6/09), Sir Screams-a-lot (8/10), and another little miracle due 3/13.
Trusting God brings life. Believing brings rest.
joeslittlewoman is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 12:52 PM   #13
lilbitcrunchy's Avatar
lilbitcrunchy
Registered Users
Formerly: lovnbabygabi
seller
 
Join Date: Nov 2007
Location: NC
Posts: 10,924
My Mood:
Re: Wanna help us with names? :)

Eden!!
__________________
Heather
SAHM to Gabriela 10.12.07 & Liliana 4.19.10 & Elijah 3.21.2013
lilbitcrunchy is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 12:53 PM   #14
evasimone's Avatar
evasimone
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 2,010
Re: Wanna help us with names? :)

I like Fiona and Hazel. I am not a fan of Holland at all.

I like Fiona Grace, Hazel Mae etc.
__________________
E, wife to my rock, S 2009
Mama to DD 1/13
evasimone is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 01:08 PM   #15
mommygraham's Avatar
mommygraham
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Apr 2008
Location: Minnesota
Posts: 2,070
My Mood:
Re: Wanna help us with names? :)

Quote:
Originally Posted by kushie tushie View Post
We are really stuggling (b/c we have very different naming styles) to pick out a name for this baby, a girl, due in March.

We have a DS, Wesley Carson, and a DD, London Avery.

Some of the names were been throwing around are:
Fiona
Eden
Holland (if we pick this we will go with an all place names for any other girl)
Monet
Quinn
Hazel

Any opinion? TIA!
Oh and our last names is a very common last name that is also a boys name. (Starts with a W and ends with an S).

Amanda . Blaming my phone for typos and crap.
This isn't gonna help much, but they are all so pretty!! Hmmm if I had to pick my top two though, they'd be Eden and Monet. They seem to flow with your other kids' names (not that they'd have to of course :-) )
__________________
Married to my bestie, mama to B (11/05) , J (7/07) , S (11/09) , A (9/11)
mommygraham is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 01:15 PM   #16
SAHM2Seven's Avatar
SAHM2Seven
Registered Users
seller
 
Join Date: Oct 2009
Location: Jacksonville, FL
Posts: 1,014
My Mood:
Re: Wanna help us with names? :)

Everytime I hear the name Fiona, it reminds me of the movie Shrek...so I dont like it...lol

Like Eden...super cute...
Holland is different...but cute..
__________________
Kimberly Full time SAHM to 7 due with 8 Aug 2012
DS 21 DS 19 DS 17 DS 15 DD 9 DD 5 DD 3 baby girl due Aug 2012
SAHM2Seven is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 05:19 PM   #17
kushie tushie's Avatar
kushie tushie
Registered Users
seller
 
Join Date: May 2010
Posts: 7,785
My Mood:
I think its funny that so many people dont like Holland. DH and I love it (along with the other names).

Amanda . Blaming my phone for typos and crap.
kushie tushie is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 05:30 PM   #18
Tina5834's Avatar
Tina5834
Registered Users
Formerly T***e
seller
seller
 
Join Date: Nov 2008
Location: Arizona
Posts: 11,370
My Mood:
Hazel Monet

2 from your list
Tina5834 is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 05:38 PM   #19
Fashionably Green Baby's Avatar
Fashionably Green Baby
Registered Users
Formerly: artistmom
seller
 
Join Date: Jun 2009
Location: Indiana
Posts: 6,970
My Mood:
Holland. Not sure on middle names though
__________________
Britney
Mom of 4 little munchkins

Swag with me! 10% off at my HC store with code: diaperswappers
Fashionably Green Baby is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 06:14 PM   #20
wolffie
Registered Users
seller
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 2,228
Re: Wanna help us with names? :)

I LOVE LOVE LOVE fiona!

ETA: I do like Holland but I honestly don't like it with your odd's name.
__________________
Mama to ds '08, dd '10, due w/#3 5/13! wife to Missing my angels 6/07, 10/07, 3/12
Let's swag! SWAG friends!

Last edited by wolffie; 10-21-2012 at 06:16 PM.
wolffie is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Copyright 2005 - 2014 Escalate Media. All Rights Reserved.