Reply Hey Mom! Learn more about the Gerber Life Insurance Grow-Up Plan!
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-28-2010, 05:27 PM   #251
KaysieW003's Avatar
KaysieW003
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Aug 2008
Location: Oregon
Posts: 17,862
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Quote:
Originally Posted by Baltic Creations View Post
the er dr said it would probably be the whole preg. havent gone to the ob yet due to ins. but i'm trying to get something done tomorrow to see if I can get in soon. I hate not knowing what's going on! i'll lyk when I do.....and may 1st you'll be the first to know if its a he or she
Can I be 2nd to know

Advertisement

__________________
Like Me on Facebook!!!HERE
KaysieW003 is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2010, 01:36 AM   #252
Funky Birdie Boutique's Avatar
Funky Birdie Boutique
Registered Users
Formerly: chefwendybird
seller
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Livable Forest
Posts: 2,122
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Hee, hee-I know Kaysie-I'm dyin' to find out if she's bakin' us up a lil girlie to deck out! (Like I said, if it's a boy-he may be the inspiration for some Funky Birdie boy bows!! Either way this kiddo's gonna be bedecked just like Caiden!!)
__________________

Baltic amber teething & healing jewelry
Come join us:
20% OFF FOR DS MAMAS ONLY, LIMITED TIME SPECIAL!!!!
Funky Birdie Boutique is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2010, 08:06 AM   #253
Baltic Creations's Avatar
Baltic Creations
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Apr 2009
Location: SOUTH TEXAS!
Posts: 6,241
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

lol yup Kaysie you'll be the 2nd to know cuz i'm dyin to start the alpaca this baby will have! my request may change into a blanket though since I want to be able to use it for a really long time! and lol Wendy yup IF it's a boy he's gonna need some bowties lol but i'm really leaning towards girl!
__________________
Liana, WAHM to Christian 06/00, Cameron 11/02, Caiden 08/09 and Alora 10/21/10! WAHM thread Fan us on Facebook! CUSTOMS closed TONS OF INSTOCK AVAILABLE!
Baltic Creations is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2010, 02:42 PM   #254
Funky Birdie Boutique's Avatar
Funky Birdie Boutique
Registered Users
Formerly: chefwendybird
seller
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Livable Forest
Posts: 2,122
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Me too-what else would all those cheerleader moves be about? LOL!
__________________

Baltic amber teething & healing jewelry
Come join us:
20% OFF FOR DS MAMAS ONLY, LIMITED TIME SPECIAL!!!!
Funky Birdie Boutique is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2010, 02:55 PM   #255
Baltic Creations's Avatar
Baltic Creations
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Apr 2009
Location: SOUTH TEXAS!
Posts: 6,241
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

haha I know huh!
__________________
Liana, WAHM to Christian 06/00, Cameron 11/02, Caiden 08/09 and Alora 10/21/10! WAHM thread Fan us on Facebook! CUSTOMS closed TONS OF INSTOCK AVAILABLE!
Baltic Creations is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2010, 02:18 AM   #256
Funky Birdie Boutique's Avatar
Funky Birdie Boutique
Registered Users
Formerly: chefwendybird
seller
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Livable Forest
Posts: 2,122
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Ok, so the more i think of it, a month is kinda a long time... u think we can convince them to give ck'in her parts a try next wk? LOL!
__________________

Baltic amber teething & healing jewelry
Come join us:
20% OFF FOR DS MAMAS ONLY, LIMITED TIME SPECIAL!!!!
Funky Birdie Boutique is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2010, 08:10 AM   #257
KaysieW003's Avatar
KaysieW003
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Aug 2008
Location: Oregon
Posts: 17,862
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Quote:
Originally Posted by Baltic Creations View Post
lol yup Kaysie you'll be the 2nd to know cuz i'm dyin to start the alpaca this baby will have! my request may change into a blanket though since I want to be able to use it for a really long time! and lol Wendy yup IF it's a boy he's gonna need some bowties lol but i'm really leaning towards girl!
I actually have the cacoon finished...I just haven't taken pics

Wendy...Blake might need a little bow tie clippie...that sounds so cute!
__________________
Like Me on Facebook!!!HERE
KaysieW003 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2010, 10:06 AM   #258
Baltic Creations's Avatar
Baltic Creations
Registered Users
seller
seller
 
Join Date: Apr 2009
Location: SOUTH TEXAS!
Posts: 6,241
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

ohhhh Kaysie youre super fast! I wasn't expecting that for months!

lol wendy I have 3d pics of caiden at around this gestational age and he was a little blob looking thing. I dont think youd wanna try seein those parts right now haha. I could go at 14 weeks and Im 11 tomorrow but I figured i'd give it the extra week of maturity!
__________________
Liana, WAHM to Christian 06/00, Cameron 11/02, Caiden 08/09 and Alora 10/21/10! WAHM thread Fan us on Facebook! CUSTOMS closed TONS OF INSTOCK AVAILABLE!
Baltic Creations is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2010, 11:57 AM   #259
Funky Birdie Boutique's Avatar
Funky Birdie Boutique
Registered Users
Formerly: chefwendybird
seller
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Livable Forest
Posts: 2,122
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Yeah, I kno, but a girl can hope right?! LOL!

Kaysie... OK! I'll start workin' on a bow tie design. I gotta go to the supply store next wk (or maybe this wk, if I can't wait! ) and I'll get the ribbon and start practicing! LOL! I'll lyk what I come up w/! BTW, I still gotta talk w/sil abt the yarn weight for our trade-I think I'll do the heavier brown-I'll just hafta talk to you abt the colors that will work... maybe do u have pix of the brown dyed up some diff. colors so I can have some ideas?
__________________

Baltic amber teething & healing jewelry
Come join us:
20% OFF FOR DS MAMAS ONLY, LIMITED TIME SPECIAL!!!!
Funky Birdie Boutique is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2010, 04:07 PM   #260
cjbug's Avatar
cjbug
Registered Users
seller
 
Join Date: Jan 2008
Location: In the beautiful Rocky Mountains
Posts: 4,781
My Mood:
Re: FuNkY Birdie Boutique~Looking forward to a wonderful New Yr full of possibilities

Thanks, Wendy for the beautiful clippies (from the Easter bunny lol)!!!!!



__________________
CJ's Sewing Room & CJ's All Natural
Eczema? Diaper Rash? Dry Skin? Try All-natural CD FRIENDLY BUTTer or *NEW* Glide-on Stick o' BUTTer!!!
Review BUTTer on diaperpin and get a personalized 10% off discount code..post here to tell me you reviewed!
Fan me on Facebook!!
cjbug is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Copyright 2005 - 2014 Escalate Media. All Rights Reserved.